Home Ads

الاثنين، 27 فبراير 2017

( الجن العاشق )

القصه دي ممكن اقلكو انها حصلت مع بنات اعرفهم
وبالتالي البنات لازم تخلي بالها انا في بنت اعرفها مش بتعرف تنام غير قدام المرايا ولازم تكون لبسه لبس مغري حتي تعجب ما وراء المراءه وواحده تانيه من كتر النظر للمراءه لبسها ملك من من ملوك الجن ولحد الان محدش عارف يطلعو ومانعها من الزواج عارفه المرايه ال ف اوضتك دلوقت ممكن تسببلك مشاكل عيونهم عليكي في كل مكان بيبصو ب خبث احزري المراءاه ونبتدي القصه
پقصة انهردا عن الجن العاشق والجن العاشق من اخطر وانواع الجن المهم نبداء بقا
اناد مريم عندي 18سنه من الجيزه انا ف 1كليه طبعا البنات ف الكليه بقا لازم بنلبس لبس شيك عشان نبقا حلوين وكدا وانا والدي كان شغال ف محل عطاره بس كانت الاوضه بتعتعه من وانا عندي 6سنين مبتتفتح غير لما يبقا موجود وممنوع حد يدخلها ولا يقرب منها ف وجوده وغيابه حتي مامتي مكنتش بتقدر تدخلها ولا حتي تنضفها كان في سر غريب ف الاوضه دي محدش يعرفو وف يوم كنت لوحدي ف البيت قولت لازم اشوف فيه ايه هنا ف الاوضه ايه هوو السر ال والدي مخبيه عننا وفعلا روحت فتحت الاوضه دخلت لقيت ريحتها مكتومه كدا الشبابيك مش بتنفتح ريحتها مش حلوه ف قدت النور لقيت كتب كتير وبخور وحاجات كدا مجرد ما شفت اسماء الكتب انصدمت انا انهرت تماما كيفية تحضير الجن وكتاب اسمه تعويزة ديكار وكتاب تاني معلومات عن الجن وكتب كتير تشير ف الاخر انا ابويا دا دجال انا مسكت كتاب فيهم وقريت الكلام كاللاتي احضري ايتها الروح احضري وكوني روح طيبه خدومه احضري ولكي كل ما تطلبين وانا بقرا سمعت صوت i teeeel meee طلعت جري من الاوضه وقفلتها ولا كان حصل حاجه
وعدا يوم والتاني وبعدي وانا نايمه حلمت حلم غريب ان والدي عاوز يمارس معايا حاجات مش كويسه وكل يوم بيحصل بيجي حلم لناس معرفهاش المشكله مش ف الحلم المشكله اني بحس ان الحاجات دي بتحصل بجد معايا ولما بصحا ببقي حاسه بيها فعلا وابقي نايمه الاقي قط اسمر جاي يتمحك فيا وانا قاعده المشكله ساعة القط دا ما بيجي بحث اني متكتفه ومش عارفه اتكلم ولا اتحرك زي الكابوس كدا عارفين الكابوس واول ما يمشي بفوق ومره واقفه قدام المرايه حسيت بنفس سخن اوي ف ودني وحاجه بتحسس علي شعري وجسمي وحاسه بيه بس مش قادره اتحرك مش قادره انادي وفجآءه حسيت ب ايده بتلف حواليا وبيحضني
………وبيقولي انتي بتعتي وبعدي شفت شكلو البشع دا ف المرايه واختفي انا صرخت اول ما سمعت الكلام فضلت اصرخ لحد ما والدي جه اول ما شوفتو لقيت شكلو غريب كدا قولتلو ابعد عني ابعد لحد ما هديت بس خفت اقوله حاجه فضلت ع الوضع دا كتير احلام وكوابيس ومش عارفه احكي لحد ف بقيت ببحث عن مدونات الرعب ومفسرين الاحلام ع النت ومواقع التواصل الاجتماعي كلمت واحد وحكيتلو ع كل حاجه بتحصل معايا قالي دا اسمو جن عاشق وفضل يقولي دا بيجي ع البنت ال بتبص ف المرايا كتير او بتغير هدومها قدام المرايا والجن دا من اخطر الانواع لانو بيبقا كأنو متجوز البنت دي المهم خلصت كلامي معاه والشاب دا لفت انتباهي ليه لحد ما بدات احب اتكلم معاه عالطول وجيت ف يوم وانا نايمه بفتح عيني لقيت حاجه شكلها غريب الوصف قاعد مجعبز كدا ع رجليه وموطي ضهرو وعندو قرون ووشو شبه وش الحيوانات وبداء يقولي انتي متحبيش حد انتي حضرتيني عليكي وبدا يضرب فيا هو كلو حلم لاني مش عارفه اتكلم مش عارفه اصرخ ولا حتي اتحرك. ........ صحيت الصبح لقيت مكان الضرب دا معلم ع جسمي روحت حكيت للشاب دا هو كان صاحب موقع قصص رعب ع الفيس بوك
بدات احكيلو تاني بس كل اما اتكلم احس اني مخنوقه ومش عارفه حتي اخد نفسي وساعات كانت بتوصل لفقدان ف الوعي ولحسن الحظ لما فضلت اتكلم مع الشاب دا طلع من بلد جنبي وف نفس الكليه ال انا فيها وبقيت بحب اتكلم معاه مع انو كنت كل اما اتكلم معاه بتعاقب بتعاقب من مولان
دا اسمو ع فكرا
المهم بدات اتعلق جامد بالشاب دا وكنت بتعب لما اكلمو وف يوم شوفتو ف القطر واحنا راجعين انا اول ماشفتو جسمي سخن اوي ونفسي انكتم وعيني حسيت انها طالع منها نار وبقيت بدوخ وفجآء لقيت حد بيصحيني لما وصلنا المحطه انا فقدت الوعي ومش دريت ب اي حاجه بس هو مخدش بالو من ال بيحصلي لانو مكنش لسه عرف شكلي ايه ولما روحنا فتحت عالطول وبعتلو رساله بال بيحصلي وفضلت اقولو اني حبيتك وكدا وخليك جنبي المهم عدا يوم وبعدين قالي وانا مرتحلك وكدا تاني يوم بكلمو قالي ع فكرا انا حصل معايا حاجه غريبه امبارح ايه ال حصل معاك طمني عليك قالي انا امبارح بعد ما خلصنا كلام مع بعض ولسه هنام لقيت صوت زي زن ف دماغي كدا وبعدي حسيت اني مش عارف اتحرك ولا اتكلم بس انا صاحي ولقيت رجلي حد رفعها من ورا وجبها عند دماغي وبيقولي اااااابعد عن مريييييييم
و فضلت احاول اتحرك مش قادر اقرا قراءن مش عارف الفجر اذن فضلت اكرر الاذان حسين ان سناني بتتخلع مني المهم فقت قمت جري صليت ونمت ف اوضه غير الاوضه قولتلو وانت هتبعد عني انا تعبانه ومليش حد هو قالي هفكر جالي بعد اسبوع كدا قالي بصي مريم انا حصل معايا نفس الموضوع تاني ومش عارف اعمل ايه بصرااحه كدا انا خايف خايف يحصلي حاجه وف اليوم دا كنت عاوزه انتحر واخلص نفسي من ال انا فيه عدا شهر وانا ع نفس الموضوع احلام وحاجات كتير بتحصل معايا والدي اتوفي طبعا انا كنت خايفه اقوله بس دوقت مين هيساعدني والدي اتوفي وحبيبي استغني عني وجيت ف يوم وانا ف الحمام حسيت بحاجه بتحسس ع جسمي بس ال مره دي ببص ورايا لقيت الشكل ال وصفتهلكو وراح حضني كدا اغمي عليا صحيت لقيت نفسي ف مكان ضلمه اووي مش عارفه احدد انا فين من كتر الضلمه بدات اشوف عيون بتظهرلي ف الضلمه دي كل اما ابص ف اي ركن اشوف عين لحد ما سمعت واحد بيقول نحن عشيرة قآزولا قررنا زواجك من مولان قولت ازاي لا دا جن وانا انس جواز ازاي فضل يقول كدا وهم يكررو الكلام دا ورا فضلت اجري لحد ما فتحت لقيت نفسي ف البيت بقيت مش باكل مش بشرب وبعدين قاعده انا ومامتي مره وشغلت قراءن حسيت ان عيني بتطلع نار لقيت مامتي بتصرخ اقرب منها تصرخ اكتر اقولها مالك ببص لقيت دم ع الارض ببص ف المرايا لقيت عيني متحوله لابيض وبتنزل دم لفيت ع شيوخ كتيره ومش لاقيه اي حل لل انا فيه لحد ما روحت عند دجال قالي انا هاجي معاكي البيت اول ما دخل راح ع اوضة والدي طلع الكتب وقالي قريتي ايه وريتو فضل يقول مولان احضر هنا والا فسوف تهلك مولان هذه الفتاه حضرتك بالخطاء وفضل يوقل كلام تعاويز وسحر لحد ما لقيت جدران البيت بيتهز وصرخات جامده جدا وظهر هو وقالو بحكم عشيرتي فهي زوجة لي الان وفضل الساحر يقول كلام كتير كدا وقالي ومولان اختفي الساحر دا خد فلوس وقالي خلاص كدا ومر شهر واتنين وجالي مولان نفسو ف الحلم وعمل معايا حاجات مش كويسه وتعبت جدا نفسيا وف مره كنت ف الحمام بغسل وشي ببص ع المرايه قدامي لقيت مكتوب مولان موجود ف حياتك ولم ينتهي ابدا وفعلا لحد دلوقت بعاني من الجن العاشق

هناك تعليقان (2):

  1. السلام عليكم اختي مريم حتى تتخلصي من الجن العاشق خلي سماعات الموبايل بأذانك واسمعي ايات حرق الجن العاشق وهي سورة الرحمن والبقرة والواقعة والمعوذات

    ردحذف
  2. اعشق الرعب ولكنني اريد اجزاء هذه القصه
    https://www.scarehome.com/2019/10/laqes.html

    ردحذف

سامبوك

هناك حقيقة مثبتة منذ زمن طويل وهي أن المحتوى المقروء لصفحة ما سيلهي القارئ عن التركيز على الشكل الخارجي للنص أو شكل توضع الفقرات في.الصفحة التي يقرأها. ولذلك يتم استخدام طريقة لوريم إيبسوم لأنها تعطي توزيعاَ طبيعياَ -إلى حد ما- للأحرف عوضاً عن استخدام "هنا يوجد محتوى نصي، هنا يوجد محتوى نصي" فتجعلها تبدو (أي الأحرف) وكأنها نص مقروء




تعليقات

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *